Oldal betöltése...

Gyakran ismételt kérdések:

Bekötés:

  • Milyen módon tudom megrendelni a szolgáltatást?
  • - Szolgáltatásainkat személyesen ügyfélszolgálatunkon, vagy honlapunkon keresztül tudod megrendelni.
  • Mennyi idő a bekötés?
  • - A megrendeléstől számítva 72 órán belül tudjuk teljesíteni a bekötéseket.
  • A bekötés mennyibe kerül?
  • - A televízió és internet szolgáltatásunk bekötése minden esetben ingyenes, a vezetékes telefon szolgáltatás egyszeri bekötési díja: 4990 Ft.

Számlázás:

  • Milyen módon tudom rendezni a havidíjat?
  • - A havidíjat készpénzben rendezheted ügyfélszolgálati irodánkban, illetve átutalással a következő CIB Bankos számlaszámra: 10700316-42831303-52000001
  • Csekkes befizetést tudok igénybe venni?
  • - Csekket nem küldünk, személyesen tudod rendezni a havidíjat, vagy pedig átutalással.
  • Az átutalásos befizetésnél mit kell megjeleníteni a „közlemény rovatban”?
  • - A „közlemény rovatban” mindenképen fel kell tüntetni a Centrum Kábel-ügyfél nevét és pontos címet, ahol a szolgáltatást igénybe veszed.
  • Meddig tudom rendezni a havidíjat?
  • - Az aktuális havidíjat mindig az adott hónap 15.-éig rendezheted (Egy példa: a márciusi hónap havidíját, március 15.-ig kell rendezni a fent említett 2 mód valamelyikével)
  • Mi történik, ha kések a befizetéssel?
  • - Ha nem történik meg a megadott határidőig a befizetés, cégünk postai úton, vagy az előzetesen egyeztetett e-mail címre értesítést küld az elmaradásról.

Csomagmódosítás:

  • Mikor tudom módosítani a csomagjaim?
  • - A csomagokat mindig hó elsejével tudjuk módosítani. Tehát: a hónap végéig kell jelezned a módosítás igényét, így a következő hó elsején már a módosított csomagot használhatod.
  • Módosítani csak az aktuálisnál nagyobb csomagra lehet?
  • - NEM. Nálunk az éppen aktuális csomagnál kisebb és nagyobb csomagra is válthatsz.
  • A módosításnak milyen költsége van?
  • - Ingyenesen! A módosításnak nincs semmilyen költsége.

Szolgáltatás megszüntetése:

  • Mikor tudom megszüntetni a szolgáltatásaim?
  • - Akárcsak a csomagmódosításnál, megszüntetni is mindig hónap elsejével tudunk. A felmondást az ügyfélszolgálati irodánkban személyesen kell jelezni hónap végéig, így következő hó elsejével automatikusan megszűnik a szolgáltatás/szolgáltatások. Fontos, hogy a felmondást csak abban az esetben tudjuk rögzíteni, amennyiben az nincs elmaradás az adott címen!
  • A szolgáltatásokat külön-külön is meg tudom szüntetni?
  • - Igen, egymástól függetlenül bármelyik szolgáltatást fel lehet mondani. De nem érdemes, hiszen azonnal elveszted a csoportos kedvezményt. Ha mégis erre a döntésre jutottál kérjük, előtte egyeztess munkatársainkkal!

Egyéb kérdések

Az alábbi elérhetőségek bármelyikén szívesen állunk rendelkezésedre:

Ügyfélszolgálati irodánk: 6800 Hódmezővásárhely, Kaszap u. 21 (Centrum Kábel)

Ezeken az elérhetőségeken szívesen tájékoztatunk a csomagokról, számlázásról, befizetésekről, megrendelésről…stb: 0620/248-68-99, 0662/800-910, ugyfelszolg@centrumkabel.hu

Ezen az elérhetőségen jelezheted, ha probléma adódna az igénybevett szolgáltatással: 0620/248-84-84